Ugrás a fő tartalomra
Ide kattintva a Kapos Holding Zrt. elektronikus ügyfélszolgálati oldalán otthonról is kényelmesen intézheti ügyeit.

Bemutatkozás

Tisztelt Tulajdonosok!

 

Üdvözöljük a Kaposvári Önkormányzati Vagyonkezelő és Szolgáltató Zrt. társasházkezeléssel foglalkozó honlapján. Cégünk több mint 20 éves szakmai tapasztalattal és gyakorlattal rendelkezik az ingatlankezelés és az építőipar területén.

Gazdaságilag kiegyensúlyozottan működő részvénytársaságunkon belül működik a Társasházkezelő Csoport, mely fő tevékenységeként a társasházak közös képviseletét, társasházkezelést lát el. Jelenleg közel 80 társasház kezelését látjuk el, melyek között kisebb lakásszámú, családi házas jellegű épület, és 100 lakásszám feletti társasház is található.
A közös képviseleti tevékenységet képzett szakemberekből álló saját csapatunk végzi. Minden általunk kezelt társasháznak megfelelő társasházkezelői végzettséggel rendelkező felelőse van, mellette azonban más szakképzettséggel (építészmérnök, könyvelő) rendelkező kollégák is részt vesznek a napi munkában.

A csoport feladata kiterjed minden olyan tevékenységi körre, amelyek a társasházak üzemeltetése során felmerül. A társasházi törvényben meghatározottakon kívül többek között végzünk műszaki tevékenységet, tanácsadást, karbantartást.
Cégünkön belül saját karbantartó csoport működik, mely megkönnyíti a társasházban felmerülő azonnali hibaelhárítást, karbantartást.

Fontos, hogy a tulajdonosok számára a könyvelés, pénzügyi nyilvántartás ne csak szakszerű, hanem könnyen áttekinthető legyen.

A könyvelési, pénzügyi és általános adminisztrációs feladatokat egy speciális, társasházakra szabott számítógépes program segítségével végezzük, így a nyilvántartást és a könyvelést is pontosabban, gyorsabban tudjuk végezni és átláthatóbban tudjuk a tulajdonosoknak átadni. Az év végi elszámolásokról és a költségtervről készített kimutatásban a pénzügy területén kevésbé jártas tulajdonosok is könnyen eligazodnak. Emellett biztosítjuk, hogy a Számvizsgáló Bizottság tagjai (kérésüknek megfelelően) akár negyedévente, félévente kapjanak tájékoztatást a társasház anyagi helyzetéről, beszámoló megküldésével.

A váratlan hibaelhárítást igénylő munkák elvégzésére rövid időn belül intézkedünk, hétköznapokon a hibabejelentésre 8-16 óráig van lehetőség, munkaszüneti és ünnepnapokon ügyeleti telefon áll rendelkezésükre.

Csapatunk fontosnak tartja a tulajdonosok közül választott számvizsgáló bizottság tagjaival való együttműködést, mely a munka jellege és közösségi szerepe miatt elengedhetetlen.
Célunk a társasházak lakóközösségének összetartó-, illetve formáló szerepének erősítése, ezért például cégünk „babazászlót” vásárolt, melyet kérésre kihelyez azoknál az épülteknél, ahol a Társasházakban lakóknak, tulajdonosoknak gyermeke születik. A zászló minden lakónak jelzi a gyermekáldást, mely minden közösségnek érték, öröm.

Részvénytársaságunk a Kaposvári Közszolgáltató Holding Zrt. irányítása alá tartozik, ezért a szintén a Holding irányítása alá tartozó közszolgáltató cégekkel - KAVÍZ Kft., DD-i Hulladékkezelő Nonprofit Kft. - napi kapcsolatban van. Jó kapcsolatot alakítottunk ki Kaposvár önkormányzatával, illetve a Hivatal igazgatóságaival, hiszen cégünk az önkormányzati bérlakások kezelését is ellátja.

Ha Önnek nem elégedett a jelenlegi közös képviselő munkájával, új közös képviselőt keres vagy szakmai segítséget kér, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal. Az új közös képviselő, társasházkezelő kiválasztásánál érdemes figyelembe venni a jelölt rátermettségét, szakmai gyakorlatát, a városvezetéssel, a szolgáltatókkal való kapcsolatát, illetve könyvelési-, nyilvántartási rendszerét.

Ha úgy érzi, segítségére lehetünk, kérem, forduljon hozzánk bizalommal.

Köszönjük, ha megtisztel bizalmával!